Söker försteg, preamp

Posted by: Mats on 13 February 2003

jag söker fortfarande efter ett försteg naim 72.

Om en 62 inte är en större skillnad så kan jag tänka mig en sådan.
Detta är ett mellanting för att senare köpa mig en 82.

Jag vet att kent på HiFi-Art har två st, men han säljer dessa bara tillsammans med slutsteg.


Mats

Sagitarius in aeternum
Posted on: 13 February 2003 by Mats
Hej Jpo?, mitt system är följande Linn Lp12,trampolinn,Lingo,EkosII, Adikt.I stället för uppgradering 93, så köpte jag en helt ny Lp12.
CD spelare naim CD3.
Försteg 32-5.
naim 101+snaps.
Hi-cap olivgrön.
naim 135 olivgrön.
Linn isobarik.
En annan viktig om inte den största.
Skivsamlingen ca2000 Lp.
500 cd.

Mats

Sagitarius in aeternum
Posted on: 13 February 2003 by Gunnar Jansson
guys!
we need to keep the threads in english as this is a public forum.


regards Gunnar